Marketingový plán je jednoduchý, vyvážený, spravedlivý a je založený na bodech, které jsou pro každý produkt stanoveny.
Marketingový plán je navržen tak, aby šířka přinášela peníze a hloubka přinášela stabilitu.
Mějte toto pravidlo při budování své struktury vždy na paměti, abyste si byli jistí, že využíváte plný potenciál marketingového plánu.
Osobní body | Skupinové body | Pozice | Provize |
---|---|---|---|
115,50 b | 8 636,50 b | 20 % | 6 902,50 Kč |
Osobní body | Skupinové body | Pozice | Provize |
---|---|---|---|
247,00 b | 7 154,00 b | 20 % | 28 160,00 Kč |
VŠECHNY VAŠE OSOBNÍ KONTAKTY BY MĚLY BÝT REGISTROVÁNY JAKO VAŠE PŘÍMÁ LINIE, NEDOPORUČUJEME JE REGISTROVAT DO HLOUBKY. PRO VĚTŠÍ HLOUBKU VAŠÍ SÍTĚ JE NEJLEPŠÍ PODPOŘIT CÍLEVĚDOMÉ ČLENY A POMOCI JIM DOSÁHNOUT JEJICH CÍLŮ. NIKDY ALE NEPŘESTÁVEJTE BUDOVAT SVOJI PŘÍMOU LINII.
Soubory cookies používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu.
Na těchto webových stránkách jsou používány cookies, které zabezpečují efektivní uživatelský zážitek a usnadňují prohlížení těchto stránek.
Více o cookiesNezbytná cookies zabezpečují základní funkce webové stránky jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránky nemohou správně fungovat bez těchto cookies.
Analytická cookies jsou využívány k zaznamenání návštěvnosti webových stránek, aby provozovatel mohl lépe porozumět chování návštěvníků.
Marketingová cookies sledují aktivitu uživatelů na webových stránkách. Účelem je zobrazit relevantní a zajímavou reklamu personalizovanou návštěvníkovi, a tím pádem efektivnější inzerci pro provozovatele a inzerenty třetích stran.