Osvěžující růžová voda s okvětními plátky damašské růže, extraktem heřmánku a okurky. Výborně dočišťuje již odlíčenou pleť a zbavuje ji zbytků make-upu a nečistot. Současně ji tonizuje, regeneruje a dodává hloubkovou hydrataci. Je možné ji použít i jako pleťovou vodu, nebo fixátor make-upu.
Voda je vhodná pro vegany, neobsahuje parabeny a je dermatologicky testovaná. Vhodná pro všechny typy pleti.
Použití: aplikujte pomocí odličovacího tamponu na pleť a jemně ji očistěte. Pro okamžité osvěžení a hydrataci nastříkejte kdykoliv během dne na obličej.
Upozornění: uchovávejte mimo dosah dětí. Není určeno k vnitřnímu užití.
Výrobce: ESSENS EUROPE SE, Zaoralova 3045/1e, 628 00 Brno
INGREDIENTS (INCI): Aqua, Rosa Damascena Flower Water, Alcohol Denat., Butylene Glycol, Betaine, Parfum, Polyglyceryl-4 Caprate, Glycerin, Benzophenone-4, Cetrimonium Bromide, Sodium Citrate, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Benzyl Alcohol, Sodium Lactate, Sodium PCA, Polyglyceryl-6 Caprylate, Polyglyceryl-3 Cocoate, Polyglyceryl-6 Ricinoleate, Dehydroacetic Acid, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Lactic Acid, Citronellol, Geraniol, CI 17200, CI 14700.
Soubory cookies používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu.
Na těchto webových stránkách jsou používány cookies, které zabezpečují efektivní uživatelský zážitek a usnadňují prohlížení těchto stránek.
Více o cookiesNezbytná cookies zabezpečují základní funkce webové stránky jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránky nemohou správně fungovat bez těchto cookies.
Analytická cookies jsou využívány k zaznamenání návštěvnosti webových stránek, aby provozovatel mohl lépe porozumět chování návštěvníků.
Marketingová cookies sledují aktivitu uživatelů na webových stránkách. Účelem je zobrazit relevantní a zajímavou reklamu personalizovanou návštěvníkovi, a tím pádem efektivnější inzerci pro provozovatele a inzerenty třetích stran.