Tato maska je navržena k obnově pleti, zanechává ji hladší, pevnější a pomáhá redukovat vrásky. Je vhodná pro pleť, která vykazuje známky stárnutí.
Hlavní aktivní látky:
Nosný Materiál: Prémiový Rayon neboli viskóza má vysokou absorpční schopnost. Je to jemný a přizpůsobivý materiál, který je šetrný k pokožce.
Použití: na vyčištěnou pleť rovnoměrně rozložte masku tak, abyste se vyhnuli oblasti očí a úst. Nechte působit 10 - 15 minut. Poté odstraňte masku a jemně vmasírujte zbývající esenci.
Water, Glycerin, Dipropylene Glycol, Butylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Citrus limon (Lemon) Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Portulaca oleracea Extract, Centella asiatica Extract, Camellia sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Hydrolyzed Collagen, Aloe barbadensis Leaf Extract, Bambusa vulgaris Leaf Extract, Morus alba Bark Extract, Punica granatum Fruit Extract, Lavandula angustifolia (Lavender) Extract, Cucumis sativus (Cucumber) Fruit Extract, Rosmarinus officinalis Extract, Niacinamide, Equisetum arvense Extract, Rhus semialata Extract, Artemisia princeps Extract, Panthenol, Olive Oil PEG-7 Esters, Carbomer, Arginine, Xanthan Gum, Hydroxyethylcellulose, Butyrospermum parkii (Shea) Butter, Betaine, Beta-Glucan, Allantoin, Adenosine, Caprylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, Dipotassium Glycyrrhizate, Rosa x damascena Oil, Sodium Gluconate
Soubory cookies používáme k analýze údajů o našich návštěvnících, ke zlepšení našich webových stránek, zobrazení personalizovaného obsahu a k tomu, abychom vám poskytli skvělý zážitek z webu.
Na těchto webových stránkách jsou používány cookies, které zabezpečují efektivní uživatelský zážitek a usnadňují prohlížení těchto stránek.
Více o cookiesNezbytná cookies zabezpečují základní funkce webové stránky jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránky nemohou správně fungovat bez těchto cookies.
Analytická cookies jsou využívány k zaznamenání návštěvnosti webových stránek, aby provozovatel mohl lépe porozumět chování návštěvníků.
Marketingová cookies sledují aktivitu uživatelů na webových stránkách. Účelem je zobrazit relevantní a zajímavou reklamu personalizovanou návštěvníkovi, a tím pádem efektivnější inzerci pro provozovatele a inzerenty třetích stran.