Objednací a dodací podmínky ESSENS

Nákup produktů ESSENS je umožněn pouze registrovaným členům Klubu ESSENS.

OBJEDNÁVKA PŘES E-SHOP

  • produkty ESSENS je možné objednat přes e-shop na webových stránkách www.essens.cz
  • vybrané zboží se vkládá do košíku, jehož stav je možné sledovat v pravém horním rohu
  • před odesláním objednávky je člen Klubu ESSENS srozuměn s koncovou cenou i bodovou hodnotou objednávky
  • pro uplatnění nároku na slevu z objednávky je nutné zadat čtyřmístný číselný PIN kód
  • ceny produktů ESSENS se řídí platným ceníkem, který je k dispozici na webových stránkách www.essens.cz
  • u akčních produktů si společnost ESSENS vyhrazuje právo na změny a prohlašuje, že se nejedná o veřejnou nabídku a je oprávněna v závažném případě objednávku nepřijmout, bodová hodnota akčních produktů je vždy adekvátně snížena
  • e-shopové objednávky nabízí dva způsoby platby – dobírka a bezhotovostní úhrada platební kartou (např. VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro apod.) prostřednictvím platební brány GP webpay
  • u první objednávky bude akceptována pouze úhrada platební kartou 
  • při úhradě objednávky platební kartou se získaný bodový obrat okamžitě načte do systému
  • v případě, že dojde v průběhu zadávání objednávky k vyprodání zboží, bude člen Klubu ESSENS kontaktován operátorkou a osobně se domluví na dalším postupu
  • v rámci objednávek přes e-shop je možno zvolit jako způsob doručení vyzvednutí na pobočce, a to po předešlé úhradě platební kartou
  • po odeslání a potvrzení objednávky již není možné v objednávce dělat žádné změny

OBJEDNÁVKA PŘES TELEFON

  • produkty ESSENS je možné objednat telefonicky na tel. číslech: +420 541 554 555 (pevná linka), + 420 773 750 222, + 420 773 750 444 (mobilní čísla)
  • operátorka objednávku zadá do objednávkového systému na základě požadavků
  • pro uplatnění nároku na slevu z objednávky je nutné nahlásit čtyřmístný číselný PIN kód
  • telefonické objednávky je možné uhradit pouze na dobírku, platba platební kartou není možná
  • provozní doba pro telefonické objednávky je každý pracovní den od 8:00 do 18:00 hodin, v období letních prázdnin do 16:00 hodin
  • před ukončením telefonického hovoru operátorka vždy zopakuje obsah objednávky, který si spolu se členem odsouhlasí a na pozdější reklamace nebude brán zřetel
  • po nahlášení a potvrzení objednávky již není možné v objednávce dělat žádné změny

OBJEDNÁVKA NA POBOČCE

  • osobní odběr je možný na adrese pobočky ESSENS Czech, Zaoralova 3045/1e, 628 00 Brno
  • akceptována je pouze platba v hotovosti
  • pro uplatnění nároku na slevu z objednávky je nutné nahlásit čtyřmístný číselný PIN kód
  • otevírací doba je každý všední den od 8:00 do 18:00 hodin, v období letních prázdnin do 16:00 hodin 

BODOVÁ UZÁVĚRKA

  • body jsou počítány v rámci jednoho kalendářního měsíce – vždy od prvního dne v měsíci, přičemž bodová uzávěrka je každý poslední den v daném měsíci
  • u e-shopových objednávek hrazených platební kartou jsou body připsány okamžitě při úhradě
  • u e-shopových objednávek zaslaných na dobírku, které jsou úspěšně odeslané nejpozději do 23:59 hod. posledního kalendářního dne, je bodová hodnota objednávky připsána okamžitě při jejím odeslání přes náš e-shop
    • datum připsání bodů u objednávek na dobírku se však může měnit:
      • objednávka odeslaná v měsíci X má datum připsání bodů v měsíci X, tedy v tom samém měsíci
      • nejpozději 6. den následujícího měsíce (X+1), v případě víkendů či státních svátků nejbližší pracovní den, najdete v sekci „Moje kancelář – Nedoručené objednávky“ seznam nepřevzatých dobírek. U těchto objednávek reálně hrozí posunutí data zápisu bodů do následujícího měsíce
      • poté máte do 9. dne následujícího měsíce (X+1) možnost pohlídat si doručení vaší zásilky a případné nesrovnalosti řešit se svou pobočkou
      • pokud budeme daný balík evidovat jako nepřevzatý ještě 10. den následujícího měsíce (X+1), datum připsání bodů bude posunuto do tohoto následujícího měsíce a dojde ke kompletnímu přepočtu stromu*
  • telefonické objednávky jsou přijímány a zpracovávány pouze ve všední dny do 18:00 hodin, v době letních prázdnin do 16:00 hodin (objednávky doručené po pracovní době jsou zpracovávány a zohledněny až následující všední den), tzn., že bodová hodnota objednávek přijatých přes telefon / e-mail je připsána až v okamžiku zpracování operátorem
  • v případě storna faktury či její části je bodová hodnota objednávky odečtena v měsíci provedení storna, s rozdělením na následující období u objednávek na dobírku:
    • bodová hodnota objednávek, které budou převzaty a uhrazeny do 9. dne v měsíci, bude zohledněna v měsíci uplynulém
    • bodová hodnota objednávek, které budou převzaty a uhrazeny po 10. v měsíci, bude zohledněna v měsíci aktuálním
  • u objednávek zaplacených kartou je storno faktury nebo její části zohledněno v daném měsíci, kdy byla zaplacena, pokud je stornována do 9. dne následujícího měsíce; od 10. dne již storno spadá do měsíce následujícího 

*Příklad:
Na e-shopu si zadáte objednávku, vyberete platební metodu dobírka a odešlete přes e-shop 29. 5. V tomto okamžiku, tedy po odeslání objednávky, jsou Vám za tuto objednávku připsány body (i když ji ještě nemáte zaplacenou a doručenou). Při uzavření měsíce května je s těmito body počítáno. Balíček Vám fyzicky přijde 3. 6. a Vy jej zaplatíte. Dne 6. 6. poté operátorky zkontrolují, že balíček byl přijat a zaplacen a vše je v pořádku zprocesováno – body zůstanou v měsíci květnu.
Pokud byste si balíček nepřevzali (např. jste na dovolené a kurýr vás nezastihne), 6. 6. operátorky Váš balíček označí jako nedoručený a tuto objednávku vidíte v přehledu Nedoručených objednávek v Mojí kanceláři. Body této objednávky Vám zatím zůstávají. Při poslední kontrole 10. 6. v dopoledních hodinách, pokud balíček stále evidujeme od kurýra jako nedoručený, proběhne finální přepočet bodů a ty jsou přesunuty do června. Provize jsou poté počítány bez bodů za tuto objednávku.

DODACÍ PODMÍNKY

Vaše objednávka doručená do 10:00 hod. pracovního dne, je zpravidla ještě tentýž den vyexpedována a předána dopravci. V odůvodněných případech se však může termín expedice prodloužit, avšak u většiny objednávek to stihneme do 2 - 3 pracovních dní. Obvykle se tak může stát v předvánočním období nebo při zvýšeném nárůstu objednávek spojených s mimořádnou akcí. Zboží je doručováno přepravními společnostmi DPD a Zásilkovna, zásilky jsou doručovány do tří pracovních dní.

CENA PŘEPRAVNÍCH SPOLEČNOSTÍ

Zásilkovna - doručení do výdejního místa:

  • při objednávce v bodové hodnotě 70 bodů a více je přepravné ZDARMA
  • při objednávce v bodové hodnotě 40 až 69 bodů je přepravné 50 Kč
  • při objednávce v bodové hodnotě do 40 bodů je přepravné 100 Kč
  • v případě, že si zákazník zásilku nepřevezme, je povinen zaplatit přepravní náklady

DPD - doručení na adresu:

  • při objednávce v bodové hodnotě 70 bodů a více je přepravné ZDARMA
  • při objednávce v bodové hodnotě 40 až 69 bodů je přepravné 75 Kč
  • při objednávce v bodové hodnotě do 40 bodů je přepravné 125 Kč
  • v případě, že si zákazník zásilku nepřevezme, je povinen zaplatit přepravní náklady, a to i v případě platby na dobírku

POSTUP SPOLEČNOSTI PŘI DORUČOVÁNÍ BALÍKŮ

  • den předem odešle dopravce prostřednictvím SMS oznámení o doručení zásilky
  • v den doručení upřesní dopravce čas doručení zásilky
  • je možné domluvit si u spol. DPD vyzvednutí zásilky na depu nebo jednom z mnoha výdejních míst 
  • v případě neúspěšného doručení zásilky společností DPD zanechá kurýr na uvedené adrese Oznámení o nedoručení
  • po druhém neúspěšném pokusu o doručení spol. DPD je zásilka ponechána na depu po dobu 7 dní, během této doby se zákaznický servis DPD pokusí o kontakt za účelem upřesnění podmínek doručení
  • úložní lhůta zásilek na výdejních místech Zásilkovny je stanovena na 7 kalendářních dní s možností prodloužení o dalších 14 dní
  • celý doručovací cyklus zásilky je možné sledovat na stránkách www.dpd.cz nebo tracking.packeta.com

POSTUP PŘI PŘEVZETÍ ZÁSILKY OD DOPRAVCE

  • před převzetím zásilky od kurýra je nutné zkontrolovat obal zásilky, není-li poškozen (zdeformován, roztržen, promáčen, přelepen jinou páskou než originální ESSENS, popř. přelepen přes ESSENS pásku páskou jinou)
  • pokud se jeví zásilka poškozena, je třeba ji nepřebírat a zkontaktovat ESSENS Czech na tel. číslech: +420 541 554 554 (pevná linka), + 420 773 750 333 (mobilní číslo) nebo na e-mail reklamace@essens.cz
  • jakmile se reklamovaná zásilka vrátí na pobočku ESSENS Czech, bude odeslána nová 
  • dojde-li k převzetí poškozené zásilky od dopravce, záruka se na produkty, které byly poškozené při přepravě, nevztahuje 
  • pokud dopravce nepředá zásilku osobně, zanechá ji např. u dveří/v zahradě apod. a je-li tato zásilka poškozená (roztrhaná, pomačkaná, promáčená), neotvírejte ji a vraťte ji na nejbližší depo příslušného dopravce; pokud takovou zásilku člen otevře, ztrácí nárok na její reklamaci
  • pokud se nepodaří vaši zásilku doručit (nezastižení příjemce, chybná/nekompletní adresa, chybějící jméno příjemce na zvonku apod.), bude zásilka uložena na příslušném parcelshopu nebo depu, kde je nutné si ji do 7 dní vyzvednout, opakované doručení není možné; dopravce by měl příjemce o uložení zásilky na parcel shopu/depu informovat, doporučujeme však sledovat trasování vaší zásilky, které naleznete ve svém profilu v sekci Moje kancelář – Moje objednávky – symbol auta
  • v případě nevyzvednutí zásilky se vrací zásilka zpět k nám a její opětovné odeslání a doručování již není možné; po obdržení zásilky bude vaše objednávka stornována a částka za objednávku mimo přepravní náklady vám bude vrácena zpět, následně můžete vytvořit novou objednávku
ESSENS utilise des cookies

Nous utilisons des cookies pour analyser les données relatives à nos visiteurs, améliorer notre site web, afficher un contenu personnalisé et vous offrir une excellente expérience du site web.

À propos des cookies Autoriser les cookies nécessaires
Accepter tout
Paramètres des cookies
CONDITIONS GÉNÉRALES ET POLITIQUE DE CONFIDENTIALITÉ ET D'UTILISATION DES COOKIES

Les cookies sont utilisés sur ce site web pour garantir une expérience utilisateur efficace et faciliter la navigation sur ces pages.

À propos des cookies
Accepter tout

Cookies nécessaires

Les cookies nécessaires permettent d'activer les fonctions de base du site Internet telles que la navigation de page et l'accès à des zones sécurisées du site web. Sans ces cookies, le site ne peut pas fonctionner correctement.


Cookies statistiques

Les cookies statistiques sont utilisés pour enregistrer le trafic sur le site Internet de manière à permettre à l'opérateur de comprendre comment les visiteurs interagissent avec le site web.


Cookies marketing

Les cookies marketing sont utilisés pour effectuer le suivi des visiteurs sur les sites Internet. Le but est d'afficher des publicités personnalisées aux utilisateurs, à la fois pertinentes et intéressantes, et donc plus efficaces pour les opérateurs et annonceurs tiers.


Confirmer mes choix