Reklamační řád ESSENS
GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ 30 DNÍ
- garance vrácení peněz ve 100% výši se vztahuje na všechny produkty ESSENS, které jakýmkoli způsobem uživateli nevyhovují
- produkty je možné vrátit bez udání důvodu
- produkty musí být vráceny do 30 dní od jejich zakoupení
- v rámci garance je možné vrátit pouze jednotky kusů produktů, nikoli celé objednávky
- garanci je možné uplatnit osobně na pobočce ESSENS Czech nebo zasláním produktu na níže uvedenou adresu, zásilky na dobírku nebudou převzaty
- vždy je třeba doložit kopii faktury a průvodní dopis s uvedením typu garance, na jehož základě produkt vracíte
- produkty zakoupené v rámci setu je potřeba také jako set vrátit
- garance se nevztahuje na produkty zakoupené ve slevě
- na vrácený produkt bude vystaven dobropis, náklady na dopravu se neproplácí
- odpovídající finanční hodnota vráceného produktu bude vyplacena v hotovosti, zaslána bankovním převodem či na platební kartu použitou při úhradě objednávky
- body budou odečteny ve 100% výši bodové hodnoty vráceného produktu ke dni vystavení dobropisu
- každý případ bude posuzován individuálně a v případě zřejmého či opakovaného zneužití či podezření na zneužití může být garance zamítnuta
- na produkty ESSENS KETO (ketop01, ketop02, ketopmu01, ketopmu02) se nevztahuje 30 denní záruka vrácení peněz
GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ 90 DNÍ
- garance vrácení peněz ve 100% výši se vztahuje na všechny nepoužité produkty ESSENS
- produkty je možné vrátit bez udání důvodu
- produkty musí být vráceny do 90 dní od jejich zakoupení
- v rámci garance je možné vrátit pouze jednotky kusů produktů, nikoli celé objednávky
- produkty musí být v původním nepoškozeném obalu a bez jakýchkoli známek použití
- garanci je možné uplatnit osobně na pobočce ESSENS Czech nebo zasláním produktu na níže uvedenou adresu, zásilky na dobírku nebudou převzaty
- vždy je třeba doložit kopii faktury a průvodní dopis s uvedením typu garance, na jehož základě produkt vracíte
- produkty zakoupené v rámci setu je potřeba také jako set vrátit
- garance se nevztahuje na produkty zakoupené ve slevě
- na vrácený produkt bude vystaven dobropis, náklady na dopravu se neproplácí
- odpovídající finanční hodnota vráceného produktu bude vyplacena v hotovosti, zaslána bankovním převodem či na platební kartu použitou při úhradě objednávky
- body budou odečteny ve 100% výši bodové hodnoty vráceného produktu ke dni vystavení dobropisu
- každý případ bude posuzován individuálně a v případě zřejmého či opakovaného zneužití či podezření na zneužití může být garance zamítnuta
- na produkty ESSENS KETO (ketop01, ketop02, ketopmu01, ketopmu02) se nevztahuje 90 denní záruka vrácení peněz
REKLAMACE V ZÁKONNÉ ZÁRUČNÍ DOBĚ
- člen Klubu ESSENS je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u produktů ESSENS v době 24 měsíců. Je-li na produktu, na jeho obalu, v návodu připojenému k produktu uvedena doba, po kterou lze produkt užívat, má člen Klubu ESSENS u takového produktu po stanovenou dobu práva jako při záruce za jakost dle Občanského zákoníku
- záruka začíná běžet následující den od převzetí zboží
- reklamaci je možné uplatnit osobně na pobočce ESSENS Czech nebo zasláním produktu doporučeně na níže uvedenou adresu, zásilky na dobírku nebudou převzaty
- vždy je třeba doložit kopii faktury a průvodní dopis s uvedením krátkého a stručného popisu vady
- reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, na vyřízení reklamace je zákonná lhůta 30 kalendářních dní
- v případě, že konec reklamace připadá na nepracovní den, posouvá se konec reklamace na nejbližší následující pracovní den
- reklamační lhůta se počítá ode dne následujícího od obdržení reklamovaných produktů
- po doručení produktu je sepsán reklamační protokol, o výsledku reklamace je kupující informován písemně, obvykle e-mailem
- v případě uznané reklamace náleží členovi náhrada nákladů spojených s reklamací
NEKOMPLETNÍ OBSAH PO PŘEVZETÍ ZÁSILKY
- neobsahuje-li zásilka všechny produkty uvedené na faktuře, která je vždy její součástí, je nutné neprodleně po zjištění (max. 5 dní po převzetí zásilky) zaslat e-mail na [email protected] s následujícími náležitostmi: krátký a stručný popis chybějících produktů, aktuální váha zásilky, fotodokumentace celé zásilky a kopie faktury
- společnost ESSENS Czech prověří kamerové záznamy z průběhu expedice, nebude-li váha zásilky při doručení souhlasit s váhou naměřenou před expedicí, bude zahájeno reklamační řízení s dopravcem
- pokud došlo k pochybení v procesu expedice ještě před předáním dopravci a produkt nebyl ve skladu zabalen, budou vám nabídnuty dvě možnosti: vrácení peněz za chybějící produkt nebo zaslání chybějícího produktu ve vaší příští objednávce
PRÁVA PŘI UPLATNĚNÍ ZÁRUKY
- odstranitelná vada - právo na bezplatné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li takový postup možný, právo na vrácení zboží
- neodstranitelná vada bránící řádnému užívání - právo na výměnu nebo vrácení vadného zboží
- odstranitelná vada vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání - právo na výměnu nebo vrácení vadného zboží
KONTAKTNÍ ÚDAJE NA REKLAMAČNÍ ODDĚLENÍ
ESSENS NETWORKING s.r.o.
Zaoralova 3045/1e
628 00 Brno – Líšeň
pevná linka: +420 541 554 554
mobil: +420 773 750 333
e-mail: [email protected]